Klaar om een RFP in te sturen of niet,

wij kunnen u ondersteunen

Soms denkt u dat u de problemen kent en klaar bent om een RFP in te dienen - u hebt alleen een antwoord van topkwaliteit nodig

 

Soms weet u dat er een probleem is, maar weet u niet wat u niet weet, en zou u baat hebben bij een vertrouwde adviseur die u helpt de RFP vorm te geven 

Flexibility to pick what you need:

GEOGRAFIE

Eén organisatie, EMEA, APAC, Americas, Global team, Regionaal team

FUNCTIES

Inkoop, Verkoop, Financien, HR, Logistiek, Marketing, Management

NIVEAU

Alle niveaus, Starters, Middelmanagement, C Level

TRAININGSFORMAAT

Online, Klassikaal, Advies, eLearning, Hybride, Train-de-Trainer

OPLOSSINGEN

Standaard of maatwerk, wereldwijde toepassing of juist lokaal, theorie of praktijk, digitale tools

ADMINISTRATIE

Centraal, regionaal, Lokaal, één contactpersoon, kwartaal- of halfjaarlijkse evaluaties

BETALING

Global fee, Centrale of lokale betaling. Lokale of regionale prijzen, prijzen per groep of per deelnemer

DUURZAAM

Externe of interne coaching,  Ondersteuningspakketten voor het management, Train-de-Trainer, inbeddingsprogramma's en webinars

METEN IS WETEN

ROI en KPI metingen, Capability Survey, Leerdoelen, Pay for performance

TAAL

29 talen: 

Arabisch, Bahasa Indonesia, Bulgaars, Cantonees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Grieks, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Lets, Maleis, Mandarijn, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Roemeens, Russisch, Spaans, Slowaaks, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds.

Neem contact op

Via het formulier hieronder

of bel ons op +32 474 52 90 65 of +32 0477 68 89 04

geen bestand geselecteerd

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing. We hechten veel waarde aan uw privacy. Raadpleeg ons privacybeleid voor meer informatie.

 


RFP Advice

CHOOSE A SPECIALIST

Do choose a specialist – they have to be good because that is all they do

FOCUS ON THE NEED

Do focus on the need and not the methodology – explain the need and let them devise the solution

CLEAR BRIEF

Be clear in your brief - share your objectives and the outcomes you want to achieve.

PRICING

Do take a broad view on pricing – if the benefit is 10 times greater than the price it’s cheap

REFERENCES

Do take up references – existing and past clients can see through the sales jargon

SELECTION CRITERIA

Do share your selection criteria with them – it will allow them to show you their best fit

ROI

Don't accept cheaper offers with negligible ROI

PRE-CONDITIONS

Don’t impose pre-conditions – you will limit your choice of provider

ADVICE

Don't be afraid to ask the experts before writing your RFP

OVERLY PRESCRIPTIVE

Don't be overly prescriptive - it deters creativity

CONTRACTS

Don’t have standard contracts which have irrelevant clauses – tailor them to suit

CULTURAL FIT

Don’t underestimate the importance of cultural fit, local language and business practices

Zoekt een ander land?

Zoekt u een wereldwijde oplossing?